Ředitelství silnic zahajuje přípravné práce na modernizaci dálnice D1

10.03.2015 16:28

Ředitelství silnic a dálnic dnes zahajuje přípravné práce na modernizaci dálnice D1. Konkrétně se jedná o úsek 21 (EXIT 153 Lhotka – EXIT 162 Velká Bíteš), kde bude v letošním roce probíhat modernizace levého jízdního pásu.

Ředitelství silnic zahajuje přípravné práce na modernizaci dálnice D1
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

„Vzhledem k dobrému počasí můžeme zahájit přípravné práce mezi Lhotkou a Velkou Bíteší již nyní začátkem března. Naším cílem je zahájit modernizaci levého jízdního pásu již na přelomu března a dubna“ konstatuje Jan Kroupa, generální ředitel ŘSD ČR.

Uzavírka se týká:

1. Pravé poloviny MÚK Lhotka (EXIT 153), tj. křižovatkové větve dálnice D1 ze směru Praha na silnici II/390 a větve ze silnice II/390 na dálnici D1 směr Brno, v termínu od  5. 3. 2015 do 19. 3. 2015.

2. Pravého jízdního pruhu a zpevněné krajnice v pravém pásu dálnice v km 153,630 –153,920 v termínu od 5. 3. 2015 do 19. 3. 2015.

3. Pravého jízdního pruhu a zpevněné krajnice v pravém pásu dálnice v km 162,750 –163,010 v termínu od 5. 3. 2015 do 19. 3. 2015.

Částečná uzavírka dle bodu č. 2 a 3 bude realizována jako operativní dopravní opatření. V době dopravní špičky, tj. každý čtvrtek od 15:00 do 20:00, každý pátek od 15:00 do 20:00, a v době přerušení stavebních prací, musí být operativní dopravní opatření odstraněno a provoz bude probíhat ve dvou jízdních pruzích za uzavření pouze zpevněné krajnice pravého pásu dálnice.

Vedení dopravy:

Ve směru na Prahu není doprava touto uzavírkou omezena.

Ve směru na Brno je v km 153,330 uzavřena odbočovací větev a následně připojovací větev v MÚK Lhotka (EXIT 153). V době mimo dopravní špičku a v době, kdy probíhají stavební práce, může být od km 153,550 do km 153,920 a od km 162,750 do km 163,010 uzavřen rovněž pravý jízdní pruh, přičemž doprava ve směru na Brno je vedena jedním jízdním pruhem. V ostatních časech bude v těchto místech uzavřena pouze zpevněná krajnice. Nejvyšší dovolená rychlost je stanovena na 80 km/h.

V MÚK Lhotka (EXIT 153) je uzavřena:

Výjezdová větev pravé poloviny křižovatky, tj. pro relaci Praha (D1) → Tasov/Osová Bitýška (silnice II/390). Objízdná trasa je vedena z MÚK Lhotka (EXIT153) dále po dálnici D1 na MÚK Velká Bíteš, odkud je doprava navedena zpět po dálnici D1 směr MÚK Lhotka (EXIT 153).

Nájezdová větev pravé poloviny křižovatky, tj. pro relaci Tasov/Osová Bitýška (silnice II/390) → Brno (D1). Objízdná trasa je vedena z MÚK Lhotka (EXIT 153) dále po dálnici D1 na MÚK Velké Meziříčí-východ (EXIT 146), odkud je doprava navedena zpět po dálnici D1 směr Brno.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

22:04 Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

Zvýšení příspěvku na péči, které v pátek odsouhlasila Poslanecká sněmovna, se nevztahuje na nejnižší…