Modernizace úseku, který je součástí tratí Brno – Česká Třebová a Brno – Havlíčkův Brod, zahrnuje rekonstrukci železničního svršku a spodku, modernizaci napájecího a trakčního vedení, výstavbu protihlukových stěn, rekonstrukci mostních objektů a propustku a zrušení podchodu ve stanici Brno-Maloměřice.
„V brněnském železničním uzlu projde modernizací hned několik úseků, nejen mezi Židenicemi a Maloměřicemi, ale také z Modřic do Horních Heršpic. Jedním z největších přínosů rekonstrukce bude podstatné zkrácení jízdních dob, které jistě ocení cestující. Po dokončení stavby se ve směru na Třebovou bude jezdit 115 kilometrů za hodinu a směrem na Havlíčkův Brod rychlostí 90 až 110 kilometrů za hodinu,“ sdělil generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva