Sbírka v prodejnách Lidl vynesla rekordní částku 14 milionů korun

9. 1. 2015 19:11

Praha, 11. prosince 2014 – Čtrnáctidenní sbírka Srdce pro děti v prodejnách Lidl vynesla přes 12,5 milionu korun. Společnost Lidl tuto částku navýšila na 14 milionů a celková suma je tak o šest milionů vyšší než vloni. Peníze pomohou vážně nemocným dětem prostřednictvím obecně prospěšné společnosti Život dětem.

Sbírka v prodejnách Lidl vynesla rekordní částku 14 milionů korun
Foto: red
Popisek: Symbolický šek na 14 mil.Kč předal jednatel Lidlu Michal Farník organiazaci Život dětem

Sbírka probíhala ve 229 prodejnách Lidl v termínu od 17. do 30. 11. 2014. Zákazníci mohli do sbírky přispět nákupem samolepky ve tvaru srdce s logem projektu v hodnotě 30 korun. Ze všech prodejen Lidl na území ČR se přitom nejvíce peněz vybralo stejně jako v předchozích dvou letech v prodejně v Příbrami, kde se vybralo přes 143 tisíc Kč. Hranici 140 tisíc korun překročila také prodejna v Turnově a Praze 8.

„Moc jsme si přáli v letošní sbírce překonat hranici 10 milionů korun, ale že se nám to podaří s takovým náskokem, to jsme nečekali. Z částky jsme nadšení a velký dík patří hlavně našim zaměstnancům za jejich nasazení a také zákazníkům za jejich štědrost,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl. Spolupráce maloobchodního řetězce Lidl s obecně prospěšnou společností Život dětem pokračuje již čtvrtým rokem a za tu dobu se podařilo zlepšit život zhruba 500 nemocným dětem.

Finanční prostředky ze sbírky slouží k nákupu zdravotnického materiálu a potřeb pro děti s těmito vážnými onemocněními: spinální svalová atrofie a dystrofie, dětská mozková obrna, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, autismus, kombinované postižení, onkologická onemocnění a nemoc EB tzv. motýlích křídel.

 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 230 prodejen. Lidl se stal čtyřikrát Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné a čisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny.

Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost,

kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz.

 

 

 

 

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Belgický velvyslanec navštívil Karlovarský kraj

22:16 Belgický velvyslanec navštívil Karlovarský kraj

Velvyslanec Belgického království v České republice Grégoire Vardakis přijel na pracovní návštěvu do…