Květinový den se letos koná netradičně 30. září a kromě standardních komunikačních kanálů, tedy sociálních sítí, webových stránek nebo reklamních prostorů ve vozech, poskytly některé dopravní podniky organizátorům pro prodej kytiček i svá zákaznická centra nebo rovnou nakoupily žluté květiny pro své zaměstnance.
„Letošní krizová situace ztížila organizátorům práci v mnoha směrech, podle našich informací je zasáhl především značný pokles počtu dobrovolných prodejců, kteří jsou s tímto projektem pevně spjati, a proto jsme velmi rádi, že můžeme naším prostřednictvím oslovit co nejvíce potenciálních dárců,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR, a pokračuje: „Organizátorům patří velký obdiv. Obzvláště v této době museli vynaložit opravdu nadlidské úsilí.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Tvrdíte, že je celá ta kauza smyšlená a politicky účelová.
To jako, že někdo vaší expartnerku podplatil nebo já nevím co jí slíbili, aby vás teď obvinila? A kde se teda vzaly ty e-maily, kde se k násilí doznáváte? Já upřímně nevím, čemu věřit, protože evidentně nějaké důkazy asi jsou, ale to načasování obvinění je zvláštní, i když teda mohla s ním přijít už...
Další články z rubriky

10:17 Plná popelnice? Pražské služby nabízejí snadné řešení s humorem
Černé popelnice občas doslova přetékají. Výsledkem je nepořádek kolem a zbytečné komplikace při svoz…
- 7:23 Úřad vlády: Rozvodová novela posiluje ochranu ohrožených dětí
- 22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
- 19:15 DIAMO: Příprava Strategického podnikatelského parku Lazy
- 16:08 HZS: Čeští hasiči v Texasu hlásí první nálezy
- 13:21 Pražská strojírna dál dodává výhybky do Melbourne v Austrálii