Škoda Electric uspěla v USA

03.11.2014 16:12

Škoda Electric uzavřela kontrakt na kompletní modernizaci 32 kloubových trolejbusů v Bostonu ve Spojených státech amerických. Společnost navázala na svojí významnou dodávku trolejbusů z let 2004 až 2005, kdy společně s firmou Neoplan USA vyrobila tato vozidla pro Boston. Nyní zahájí jejich modernizaci, aby výrazně prodloužila jejich životnost. Hodnota zakázky je zhruba 100 milionů korun a bude probíhat v letech 2015 a 2016.

Škoda Electric uspěla v USA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

„V Bostonu oceňují kvalitu a technickou úroveň našich výrobků. S provozem jsou velmi spokojeni a proto se rozhodli vzhledem k výborným zkušenostem s trolejbusy Škoda prodloužit jejich životnost. Spojené státy jsou navíc perspektivní i pro další dodávky. Jedná je obrovský trh a proto naskýtá  mnoho dalších zajímavých obchodních příležitostí. V současnosti například jednáme s místními partnery o projektech na elektrobusy,“ říká Karel Majer, ředitel divize Trolejbusy společnosti Škoda Electric.

„Škoda Electric uzavřela kontrakt na část modernizace osmnáctimetrových vozidel. Jedná se částečně o mechanickou a hlavně o elektrickou část vozu, tzn. původní rozsah dodávky ze Škodovky. Půjde o úpravu všech 32 dodaných trolejbusů typu DMA,“ doplňuje obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch a připomíná „Škoda do Bostonu v minulosti dodala vedle kloubových vozů i 28 „krátkých“ dvanáctimetrových trolejbusů.“

Rekonstrukce vozidel bude probíhat v USA ve spolupráci s místní společností MMA, která bude mít na starost mechanickou část modernizace vozu, konstrukce a interiéru. Na samotné modernizaci se bude pracovat v sídle MMA v nejsevernější části USA v městě Limestone ve státě Maine. Přímo v Bostonu se pak bude odehrávat úvodní a závěrečné testování a samozřejmě přejímka vozidel. Škodu Electric budou reprezentovat odborníci zaměření na projekty v USA, specialisté na montáž a technici ze zkušebny.

Škoda modernizuje část týkající se elektrické výzbroje. Půjde především o upgrade a kontrolu střešních kontejnerů, úpravu sběracího systému, kontrolu a kompletní testovaní celého vozidla a podporu modernizace dieselgenerátoru. „Budeme mít také hlavní zodpovědnost za kompletní testování vozidel – například diagnostiku, jízdní a napěťové zkoušky, za podporu při modernizaci ohledně elektrické části a modernizaci některých komponentů,“ dodává Pavel Kuch.

Škoda Electric ji v minulosti dodala do USA několik set dalších trolejbusů. Konkrétně se jednalo o dodávku 57 trolejbusů do Daytonu v letech 1995-1999 a 273 trolejbusů do San Francisca v letech 2001-2004. V letech 2001-2002 navíc Škoda Transportation dodala do USA deset tramvají do Portlandu a Tacomy.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Beitl byl položen dotaz

Ukrajina

Dobrý den, co si myslíte o novém mobilizačním zákonu na Ukrajině? A měli bychom ,,vyhostit" Ukrajince, kterých se to týká? Mně to přijde nehumánní, Češi v minulosti (např. za okupace) taky ve velkém emigrovali a podle všeho se ani teď nehrnou do armády, a to nejsme ve válce. Ani já bych do války své...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká republika 20 let součástí Evropské unie. Co dělá ombudsman pro občany EU?

22:24 Česká republika 20 let součástí Evropské unie. Co dělá ombudsman pro občany EU?

Ombudsman pomáhá občanům EU, ať už jsou znevýhodnění v práci, když žádají o rodičovský příspěvek neb…