Skupina ČEZ obhájila svou pozici mezi nejlepšími kontaktními centry v Evropě

13.07.2014 15:54 | Zprávy

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ zvítězila v soutěži kontaktních center 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ. Nadstandardní péče Skupiny ČEZ o zákazníky a pozornost, kterou zákaznické obsluze věnuje, tak získaly další mezinárodní ocenění v podobě jedné zlaté a dvou bronzových medailí společně s postupem do celosvětového finále soutěže.

Skupina ČEZ obhájila svou pozici mezi nejlepšími kontaktními centry v Evropě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Skupina ČEZ navázala na úspěchy z předchozích ročníků světové soutěže pro kontaktní centra 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry. Ta umožňuje vzájemné porovnání kvalit kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Skupina ČEZ i letos uspěla v konkurenci takových firem, jako jsou nadnárodní společnosti DHL, Vodafone, portugalský Teleperformace, ruský Telekontakt nebo ukrajinský Kyevstar a další. Evropské regionální kolo soutěže se konalo ve dnech 23. až 27. června 2014 v portugalském Lisabonu. „Letos jsme nastartovali implementaci nové strategie v oblasti péče o zákazníka a prodeje našich produktů založené zejména na práci s pozitivními emocemi našich koncových zákazníků. Rádi jsme tedy využili možnosti porovnat směřování našeho zákaznického servisu se světovými špičkami. Konkurence tohoto ročníku byla velmi silná a potěšilo mě, že zaměření na cílevědomou práci se zákaznickými emocemi v oblasti péče a prodeje je uznávaným trendem nejen u nás,“ říká o průběhu soutěže Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. Pro Skupinu ČEZ je kvalitní péče o zákazníky jednou ze strategických priorit. „Skutečnost, že jsme opět uspěli v mezinárodní konkurenci, považuji za skvělou zprávu pro nás a především pro naše zákazníky. Úspěchu bychom nedosáhli bez snahy o neustálé vylepšování standardů služeb a velkého nasazení našich zaměstnanců. Ocenění získaná v Lisabonu jsou pro nás poctou a současně výchozím měřítkem do budoucna,“ dodává Kubík. 

K úspěchu Skupiny ČEZ se vyjádřil i prezident ContactCenterWorld.com  Raj Wadhwani: „Skupina ČEZ patří každoročně k favoritům soutěže. Představuje to nejlepší, co lze od kandidátů na světovou cenu kontaktních center očekávat. Oceňujeme zejména novou strategii striktně orientovanou na zákazníka a vytváření zákaznických vztahů na principu důvěry. Zákazníci se pak mohou spolehnout na osvědčenou kvalitu. Skupina ČEZ právem postoupila do celosvětového finále.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Poradce

Dobrý den, nemyslíte, že je zvláštní, že je váš poradce prošetřován policí až poté, co vám skončil mandát premiéra? Na mě to teda působí dost nedůvěryhodně a vzbuzuje to ve mně pochybnosti o nezávislosti policie. Nebo máte nějaké vysvětlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Celková důvěra v ekonomiku se v závěru roku meziměsíčně snížila

11:14 ČSÚ: Celková důvěra v ekonomiku se v závěru roku meziměsíčně snížila

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, meziměsíč…