„Jsme rádi, že jsme mohli našim zákazníkům, které zasáhly letošní povodně, alespoň trochu ulehčit v tíživé situaci. Skupina ČEZ přispěla celkem 33 miliony korun,“ uvedl k organizaci povodňové pomoci Daniel Beneš, generální ředitel ČEZ. Skupina ČEZ vyhlásila pomoc zákazníkům zasaženým povodněmi 10. června. Pomoc ve formě elektřiny či plynu zdarma se týkala odběratelů z nízkého napětí, tedy domácností a malých podnikatelů. Tito zákazníci mohli úlevu žádat v případě, že jim voda vytopila obytné místnosti či provozovny, nikoliv sklepy, garáže či kůlny. Zákazníci, v jejichž obytných místnostech nebo provozovně voda dosáhla do výše nad 10 cm, získali energie na 1 měsíc zdarma, a to formou odpuštění jedné zálohové platby. Při výšce vody v uvedených místnostech nad 50 cm se období, po které bylo možné získat energie od ČEZ zdarma, prodloužilo na 3 měsíce, opět formou odpuštění zálohových plateb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: ČEZ
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024