„Podpora divadla je pro Slevomat velice prestižní záležitostí. Snažíme se vyhledávat zajímavé možnosti pro podporu divadla. Například při příležitosti Světového dne divadla, který se celosvětově slaví 27. března, každého desátého zákazníka, který si tento den na Slevomatu koupí vstupenku do divadla, odměníme dárkem v podobě 100 bonusových kreditů do věrnostního systému,“ říká Zdeněk Linc, marketingový manažer Slevomatu.
Světový den divadla se pod záštitou UNESCO slaví 27. března od roku 1962 ve více než 100 zemích světa. Smyslem a cílem Světového dne divadla je přimět divadelníky na jevištích i obecenstvo v sálech k zamyšlení nad posláním a úlohou divadla, vyjádřit solidaritu divadelníků celého světa, podpořit jejich úsilí o prosazování základních morálních a společenských vlastností uměleckými prostředky, napomáhat myšlenkám mírového soužití a vzájemného porozumění.
„V tomto roce jsme sponzorsky podpořili také udílení cen Česká divadelní DNA, kterou organizátoři z občanského sdružení Nová síť ocenili pět projektů, které v uplynulém roce nejvíce přispěly oboru, ve kterém se tanec, fyzické divadlo, vizuální umění, nová média, street art a další performance stávají součástí běžného života,“ dodává Zdeněk Linc.
Více o Slevomat.cz
Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování a současně dala svým názvem jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Po necelých čtyřech letech existence je Slevomat největším českým slevovým portálem a současně nejrychleji rostoucí firmou českého internetu. Denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva