Slevové portály: Lidé před Vánocemi utráceli nejvíce za mobily a tablety

29. 12. 2013 11:35

Předvánoční období je pro slevové portály třetinovým zdrojem celoročních příjmů. Ani letos tomu nebylo jinak, slevový srovnávač TopSleva.cz za adventní období zaznamenal růst tržeb o 15 % ve srovnání s loňským rokem. Nejúspěšnějším dnem podle TopSleva.cz byla bronzová neděle. Řada lidí však nechala vánoční dárky doslova na poslední chvíli – na Štědrý den se přes TopSleva.cz prodalo zboží za desítky tisíc korun.

Slevové portály: Lidé před Vánocemi utráceli nejvíce za mobily a tablety
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vánoční stromek

Předvánoční období od listopadu do prosince je pro slevové portály třetinovým zdrojem celoročních příjmů. Přestože celkový počet slevových portálů stále ubývá, jejich výdělky rostou. A to platilo i o letošních Vánocích. „Letos jsme v adventním období utržili o 15 % více než ve stejném období roku 2012. Celkově nejúspěšnějším dnem pro nás byla bronzová neděle 8. prosince,“ říká Michal Hardyn ze slevového srovnávače TopSleva.cz. Nákupní horečka podle něj začala kulminovat v pondělí 16. prosince. „Právě v polovině prosince nastává zlom, kdy už zákazníci nemají úplnou jistotu, že jim zboží objednané přes slevové portály dorazí včas do Vánoc,“ vysvětluje Hardyn.

A co návštěvníci slevových portálů nakupovali v předvánočním shonu nejčastěji? „U módy jsme zaznamenali největší zájem o zimní oblečení nebo značkové hodinky. Zboží ovládla elektronika, především pak mobilní zařízení jako tablety a chytré telefony, které tvořily čtvrtinu výdělků. U pobytů se zákazníci nejvíce zajímali o víkendové wellness pobyty v tuzemsku,“ shrnuje trendy letošních Vánoc na slevových portálech Michal Hardyn z TopSleva.cz.

Řada lidí nechává internetový nákup dárků opravdu na poslední chvíli a před zbožím upřednostní poukázku. „Mezi poukázkami byla bohatá nabídka – daly se pořídit vstupenky do divadla, pobyty, masáže nebo degustační menu do lepších restaurací,” říká Hardyn z TopSleva.cz. Slevové portály nabízí k vytištění několik různých formátů poukázek, mezi nimiž se daly nalézt i vánoční motivy. Formou poukazu mohli zákazníci slevových portálů darovat třeba i tablet nebo oblečení. Každoročně se najde skupina zákazníků, která možnosti sehnat dárek na poslední chvíli využije. „Během posledních předvánočních dnů navštívilo denně TopSleva.cz kolem 30 000 lidí, ještě na Štědrý den zavítalo na naše stránky více než 14 tisíc návštěvníků. Dárkům na poslední chvíli vévodil relaxační pobyt v Luhačovicích a celorodinné vstupné do Mořského světa,“ uzavírá ředitel TopSleva.cz Michal Hardyn.

Slevový srovnávač TopSleva.cz působí na českém trhu od června 2012. Aktuálně porovnává slevové nabídky 20 slevových portálů. Služeb TopSleva.cz využívá přes 300 tisíc registrovaných uživatelů, průměrná denní návštěvnost se pohybuje kolem 30 tisíc uživatelů. Z hlediska tržeb patří TopSleva.cz mezi tři největší slevové srovnávače na českém trhu.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

NP Šumava: Debata je zřetelnou součástí PR kampaně, placené Jihočeským krajem

15:39 NP Šumava: Debata je zřetelnou součástí PR kampaně, placené Jihočeským krajem

Prohlášení Správy NP Šumava k debatě JČ kraje ve Vimperku k veřejné debatě, svolané paní hejtmankou …