Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu

01.10.2014 11:05 | Zprávy

Jak efektivně motivovat své obchodní partnery? To řeší zcela nový typ poukázky od společnosti Sodexo, tzv. Bonus Pass. Bonus Pass je zároveň prvním produktem nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity, který se bude soustředit na nové trendy a trhy. Ředitelem nového úseku se stal Tomáš Kopřiva, který doposud zastával pozici marketingového ředitele společnosti Sodexo Benefity.

Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek  a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu
Foto: Sodexo
Popisek: Sodexo

„Naše společnost vstupuje do zcela nového tržního segmentu. Dosud jsme se věnovali především motivaci zaměstnanců. Od října se prostřednictvím zcela nového úseku budeme věnovat i motivaci obchodních partnerů, takzvané incentivě, protože jde o nový a silný segment, kterému se zatím nikdo systematicky nevěnuje,“  říká Tomáš Kopřiva, ředitel nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražské služby: Popeláři jsou připraveni na vánoční a novoroční svoz odpadu

22:33 Pražské služby: Popeláři jsou připraveni na vánoční a novoroční svoz odpadu

Konsorcium Pražské odpady 2016–2025, které tvoří Pražské služby spolu s dalšími společnostmi, zajist…