Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu

01.10.2014 11:05 | Zprávy

Jak efektivně motivovat své obchodní partnery? To řeší zcela nový typ poukázky od společnosti Sodexo, tzv. Bonus Pass. Bonus Pass je zároveň prvním produktem nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity, který se bude soustředit na nové trendy a trhy. Ředitelem nového úseku se stal Tomáš Kopřiva, který doposud zastával pozici marketingového ředitele společnosti Sodexo Benefity.

Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek  a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu
Foto: Sodexo
Popisek: Sodexo

„Naše společnost vstupuje do zcela nového tržního segmentu. Dosud jsme se věnovali především motivaci zaměstnanců. Od října se prostřednictvím zcela nového úseku budeme věnovat i motivaci obchodních partnerů, takzvané incentivě, protože jde o nový a silný segment, kterému se zatím nikdo systematicky nevěnuje,“  říká Tomáš Kopřiva, ředitel nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

JUDr. Pavel Blažek, Ph.D. byl položen dotaz

dotazy k vaší bitcoinové transakci

Dobrý den, můžete mi vysvětlit, za co přesně jste peníze dostal? A proč jste je přijal? To je běžná praxe, že berete peníze od kohokoliv? Dost pochybuju, že vám je dává jen tak. A taky by mě zajímalo, co jste z celé transakce měl vy sám? Nebo to máme věřit, že jste tak riskoval pro nic nebo že jste ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V Temelíně zavádí vnitroareálovou autobusovou linku

7:16 ČEZ: V Temelíně zavádí vnitroareálovou autobusovou linku

Nová linka je součástí pilotního projektu, jehož cílem je snížit počet aut v areálu největší české e…