Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS

13.04.2014 17:31 | Zprávy

Nepříjemné informace, kdy bude muset vysvětlovat, proč přijde na schůzku se zpožděním, že na ni nepřijde vůbec nebo že neudělá věc ve slíbeném čase, sděluje třetina Čechů prostřednictvím SMS. Vyplynulo to z interního fokusu Tesco Mobile.

Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Když jsme na základě interních statistik zjistili, že 34 % klientů utratí více za textové zprávy než za volání, začalo nás zajímat proč. Z fokusu se zákazníky jsme pak zjistili, že jde především o snahu uspořit čas a ušetřit si nepříjemné chvilky se sdělováním negativních informací,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Pozitivní diskriminace

Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

22:31 Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

Silné lidské příběhy, výjimečné výkony, celoživotní práce, odvaha i kreativita.