Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS

13.04.2014 17:31 | Zprávy

Nepříjemné informace, kdy bude muset vysvětlovat, proč přijde na schůzku se zpožděním, že na ni nepřijde vůbec nebo že neudělá věc ve slíbeném čase, sděluje třetina Čechů prostřednictvím SMS. Vyplynulo to z interního fokusu Tesco Mobile.

Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Když jsme na základě interních statistik zjistili, že 34 % klientů utratí více za textové zprávy než za volání, začalo nás zajímat proč. Z fokusu se zákazníky jsme pak zjistili, že jde především o snahu uspořit čas a ušetřit si nepříjemné chvilky se sdělováním negativních informací,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Můžete opravdu zaručit, že nezvýšíte daně?

A kde pak tedy budete chtít vzít na vaše další sliby, které vítám, jen se bojím, zda je naplníte a kde na to vezmete - například návrat školkovného.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Novým ředitelem pražského magistrátu byl jmenován Tomáš Havel

11:14 MHMP: Novým ředitelem pražského magistrátu byl jmenován Tomáš Havel

S účinností od pátku 1. srpna 2025 nastupuje do funkce ředitele Magistrátu hl. m. Prahy Tomáš Havel.