Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS

13.04.2014 17:31 | Zprávy

Nepříjemné informace, kdy bude muset vysvětlovat, proč přijde na schůzku se zpožděním, že na ni nepřijde vůbec nebo že neudělá věc ve slíbeném čase, sděluje třetina Čechů prostřednictvím SMS. Vyplynulo to z interního fokusu Tesco Mobile.

Tesco Mobile: Třetina lidí nepříjemné věci raději sděluje přes SMS
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Když jsme na základě interních statistik zjistili, že 34 % klientů utratí více za textové zprávy než za volání, začalo nás zajímat proč. Z fokusu se zákazníky jsme pak zjistili, že jde především o snahu uspořit čas a ušetřit si nepříjemné chvilky se sdělováním negativních informací,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

16:26 Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

Rada Královéhradeckého kraje schválila záměr rozsáhlé rekonstrukce budovy Dětského domova, Základní …