Unilever Food Solutions představuje novou HELLMANN'S Tatarskou omáčku

13.04.2014 19:05 | Zprávy

Společnost Unilever, divize Food Solutions, uvádí na český trh novou Tatarskou omáčku Hellmann's, která byla profesionálními kuchaři zvolena nejchutnější tatarskou omáčkou na českém trhu v senzorickém testu předních tatarských omáček.

Unilever Food Solutions představuje novou HELLMANN'S Tatarskou omáčku
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žena nakupující potraviny v supermarketu

Nová Tatarská omáčka Hellmann's s novou recepturou má vyváženou chuť po nakládaných okurkách, cibuli, hořčici, koření a s jemnou chutí po žloutcích. Má jemnou hladkou konzistenci s viditelnými drobnými kousky zeleniny. Obsahuje již všechny obvyklé složky pro tuto omáčku, ale může být doplněna i o další ingredienci pro vlastní recepturu. Má přírodní krémově bílou barvu.

Nová Tatarská omáčka Hellmann's je vyrobena z kvalitních rostlinných olejů. : Obsah tuku je 40 %. Je zdrojem omega 3 kyselin, je vyrobena z vajec nosnic v halách a je bez lepku. Prodává se v balení 3l, 5l a 10l, na víčku perforace pro umístění pumpy. Trvanlivost a skladování: neotevřená 7 měsíců/po otevření 3 měsíce, skladování je 5°C - 15 °C (po otevření 5°C - 8°C).

Tatarskou omáčku Hellmann's doporučuje například Josef Sedlář, šéfkuchař Kolkovny Celnice: „Vím, že vynikající tatarská omáčka je nepostradatelnou součástí kulinářského úspěchu. Kvalitní tatarská omáčka může výrazně obohatit chuť různých pokrmů. To je důvod, proč doporučuji novou Hellmann's Tatarskou omáčku. Jako profesionál profesionálům.“

Nová Tatarská omáčka Hellmann's je další součástí pokračující inovace kompletní produktové řady Hellmann's, která vychází z rozsáhlého průzkumu trhu a reaguje na zjištěné potřeby jak profesionálních kuchařů, tak jejich zákazníků a spotřebitelů. Ti požadují jednak lepší a vyváženou chuť, recepty odpovídající zásadám pestré vyvážené stravy (nutričně vyvážené recepty), kvalitnější přírodní ingredience, nahrazení umělých přísad přírodními, snížení obsahu soli a glutamátu výměnou za bylinky a koření a zároveň udržení efektivity a ziskovosti kuchyňského provozu.

* Partner Research, senzorický test vedoucích gastronomických tatarských omáček, prosinec 2013, Česká republika, N = 50 (kuchaři).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Pozitivní diskriminace

Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

22:31 Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

Silné lidské příběhy, výjimečné výkony, celoživotní práce, odvaha i kreativita.