Doporučení je z velké části určeno pro zaměstnance, přičemž v závěru obsahuje několik rad také pro zaměstnavatele. „V současné době vznikla daleko větší potřeba možnosti práce z domova zaměstnanců, kteří tak opustí bezpečnou ‚ulitu‘ zabezpečené infrastruktury zaměstnavatele. Proto je vhodné upozornit na úskalí, která práce z domova přináší ve vztahu k informační bezpečnosti. Podle našich zkušeností se například stává, že zaměstnanci bývají ve svém soukromém prostředí k hrozícím kybernetickým hrozbám méně ostražití než na pracovišti. Přitom chybný krok může vážně ublížit i celé organizaci,“ přibližuje ředitel odboru konzultačních agend Jiří Žůrek. „Vždy je nutné dávat pozor na podvodné e-maily, neotevírat podezřelé odkazy v e-mailech, vyhnout se veřejným Wi-Fi sítím, přistupovat zodpovědně k volbě hesel a řídit se dalšími principy správného chování v kybernetickém prostoru, která v doporučení uvádíme.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva