V ČEZ Prodej bylo loni rušno. Zaměstnanci vyřešili téměř 3,5 milionu zákaznických požadavků

30.01.2019 11:45 | Zprávy

Síť zákaznických center ČEZ Prodej loni navštívilo přes 800 tisíc zákazníků. Téměř půl milionu požadavků bylo vyřešeno prostřednictvím online aplikací.

V ČEZ Prodej bylo loni rušno. Zaměstnanci vyřešili téměř 3,5 milionu zákaznických požadavků
Foto: ČEZ
Popisek: Zákaznické centrum v Ústí nad Labem

„Chceme, aby měl náš zákazník s vyřizováním svých přání co nejméně starostí. Máme proto tu nejširší síť, která čítá 77 poboček a je lidem k dispozici po celé republice. Na druhou stranu stále více zákazníků preferuje řešit své požadavky z pohodlí domova: pro ty máme webovou a mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Devadesát tři procent zákazníků hodnotí servis naší obsluhy známkou za jedna, což je o dva procentní body lépe než před rokem. Naším cílem je tuto spokojenost dále zlepšovat.“

Do sítě 77 poboček ČEZ Prodej  loni dorazilo 827 640 zákazníků. Nejvytíženějšími zákaznickými centry byly Ostrava, Plzeň, Hradec Králové a Praha.
 
„Zákaznická centra po celé republice nyní předěláváme podle požadavků samotných zákazníků. Nová centra jsou pohodlnější i hezčí na pohled. Tam, kde to bylo potřeba, jsme se také přestěhovali na lepší adresy. Pro zákazníky s dětmi máme k dispozici dětské koutky, kde se zabaví,“ říká Michal Kovařík, ředitel pro prodej a obsluhu v ČEZ Prodej.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČEZ

autor: Tisková zpráva

Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. byl položen dotaz

Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu

Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny

22:13 Správa železnic: Nové poslání pro nádraží. Začíná stavba Centra paměti a dialogu Bubny

Po dlouholetém úsilí se podařilo nastartovat projekt revitalizace bývalého nádraží Praha-Bubny a zah…