Vyplývá to z výzkumu české společnosti Brand Embassy, která zjišťovala, jak se firmy staví k zákaznické péči na sociálních sítích. V celkovém hodnocení všech firem obsadila LG druhé místo za společností T-Mobile.
Výsledky průzkumu společnosti Brand Embassy ukazují, že LG patří v oblasti sociálních sítí ke špičce. Ve srovnání s ostatními výrobci elektroniky (ve výzkumu figurovaly Nokia, Samsung, Sencor a Sony) vyšla LG jako absolutní vítěz. Průměrná doba její reakce na Facebooku je 24 minut a 30 vteřin.
V porovnání s jedním z konkurentů je to až třikrát rychleji (průměrný čas konkurence je 1 hodina a 11,5 minuty). V celkovém hodnocení firem obsadila LG druhé místo, rychlejší podporu na Facebooku má jen T-Mobile.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva