„Existuje část zprostředkovatelů, kterým o nějaké správné nastavení produktu vůbec nejde a místo toho nutí zákazníky ke zrušení stávající smlouvy a sjednání ‚nového‘ a ‚lepšího‘ pojištění. A ještě se přitom zaštiťují tím, že jednají v jejich zájmu a že zákazník dostává kvalitnější produkt,“ uvedla pro portál www.faei.cz Kateřina Lhotská z poradenské společnosti Ernst&Young.
Rozdíly oproti tomu předchozímu a „horšímu“ jsou podle Lhotské zanedbatelné. Zprostředkovatel ale inkasuje vždy novou provizi.
„Pojišťovny před časem podlehly tlaku zprostředkovatelů a nechaly provize vyrůst do dnešních astronomických výšek,“ připomíná Lhotská. Ovšem aby je mohly vlastními silami snížit, tak by se musely mezi sebou dohodnout.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva