sKarty se k 30. dubnu ruší, zbývající peníze si můžete vybrat ve všech pobočkách České spořitelny zdarma

25.03.2014 14:30

Na konci února 2014 přestal Úřad práce ČR vyplácet dávky přes sKartu. Od tohoto data je lidé dostávají přímo na svůj účet nebo poštovní poukázkou. Držitelé sKaret si mohou zjistit zůstatek v bankomatech nebo na www.skontakt.cz a zbývající peníze na účtech sKaret vybrat zdarma ve všech pobočkách České spořitelny

sKarty se k 30. dubnu ruší, zbývající peníze si můžete vybrat ve všech pobočkách České spořitelny zdarma
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Na konci února 2014 přestal Úřad práce ČR vyplácet dávky přes sKarty, které se ze zákona ruší k 30. dubnu. Zůstatek prostředků na účtech sKaret si mohou klienti zjistit ve všech 1 418 bankomatech České spořitelny nebo na webovém portálu www.skontakt.cz v části Vstup na účet. Zbývající prostředky si mohou klienti stále zdarma vyčerpat platbou kartou v obchodech nebo výběrem z bankomatu České spořitelny. Další možností je výběr hotovosti v kterékoliv pobočce České spořitelny. K výběru peněz je nutný průkaz totožnosti.

Po 30. dubnu 2014 není potřeba zrušené sKarty vracet Úřadu práce ČR ani České spořitelně. Česká spořitelna pouze doporučuje sKarty znehodnotit – rozstřihnout čip i magnetický proužek.

Profil České spořitelny:

Česká spořitelna je moderní banka orientovaná na drobné klienty, malé a střední firmy a na města a obce. Nezastupitelnou roli hraje také ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Česká spořitelna, jejíž historie sahá až do roku 1825, je členem Erste Group, jednoho z největších poskytovatelů finančních služeb ve střední a východní Evropě. V České republice je bankou s největším počtem klientů a s nejširší sítí poboček a bankomatů.

Užitek, který přinesla práce České spořitelny klientům v roce 2012:

České spořitelna a Stavební spořitelna ČS poskytly klientům v roce 2012 úvěry na bydlení ve výši 41,8 mld. Kč, jejichž prostřednictvím si pořídilo či zrekonstruovalo bydlení téměř 40 000 rodin. Za stejné období roku 2012 si téměř 139 000 domácností splnilo přání a pořídilo si něco, co jim udělalo radost nebo zpříjemnilo život - klienti si díky půjčce České spořitelny vybavili domácnosti, zrekonstruovali příbytky, koupili auta či náš úvěr využili na zkrášlení prostředí nebo k poznávání jiných zemí. Česká spořitelna také jako první banka v České republice masově zavádí bezkontaktní technologii: více než 600 000 klientů ČS může platit bezkontaktně. Od zavedení služby v říjnu 2011 provedli tito klienti více než 3,2 mil. transakcí bezkontaktními kartami v celkovém objemu téměř 813 mil. Kč.

Česká spořitelna v číslech:

Téměř 1,5 milionu klientů využívá přímé bankovnictví České spořitelny; 1. banka v ČR v objemu aktiv (958,17 mld. Kč, při výši zisku 8,15 mld. Kč); 3 hlavní kanály přímého bankovnictví – SERVIS 24 (Telefon, Internet a GSM); 4 hlavní skupiny klientů -  drobní klienti, malé a střední firmy, města a obce; a velké korporace; přes 5,3 milionu klientů - největší počet klientů v ČR;  klienti mají 6 možností, jak obsluhovat svůj účet: osobně v pobočce, prostřednictvím sběrného boxu, přes telefon, internet, bankomat, mobilní telefon; kterémukoli z klientů je k dispozici 25 poboček v ČR otevřených 7 dní v týdnu (celkem má ČS  653 poboček), protože klienti ČS nejsou vázáni k jediné pobočce; 11 dceřiných společností pokrývajících komplexně finanční potřeby klientů; 15 regionálních korporátních center pro klientelu malých a středních firem; 153 bankomatů pro nevidomé v ČR; více než 180 let tradice; 1 497 bankomatů a platbomatů; 10 925 profesionálních zaměstnanců. Údaje k 30. červnu 2013. Finanční ukazatele jsou konsolidované, vypočtené podle mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví.

Investiční poradenství České spořitelny: Optimální investiční řešení pro každého!

Česká spořitelna se věnuje investování již 20 let s cílem co nejefektivněji zhodnotit finanční prostředky svých klientů. Každý klient má jiná přání, potřeby a přístup k riziku, a proto Česká spořitelna ke každému klientovi přistupuje individuálně a pomůže mu najít optimální investiční řešení.

Erste Group

Erste Group je předním poskytovatelem finančních služeb ve východní části EU. Zhruba 46 000 zaměstnanců poskytuje finanční služby
16,6 milionům klientů v 2 900 pobočkách v 7 zemích (v Rakousku, České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku). K prvnímu pololetí 2013 dosáhla bilanční suma skupiny Erste Group 210,2 mld. EUR, čistý zisk činil 301,2 mil. EUR a poměr nákladů k výnosům 52,8 %.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Vladimír Dlouhý: Podmínky pro podnikání se zhoršily kvůli odborářům

13:46 Vladimír Dlouhý: Podmínky pro podnikání se zhoršily kvůli odborářům

Prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý na právě probíhajícím Sněmu za účasti 250 delegátů, pre…