„Z dostupných informací vyplývá, že už nejde o náhodu, o nějaké nahodilé uspořádání mezi sponzory politické strany SPO, popřípadě přímo pana Zemana, a realizátory veřejných zakázek, které Hrad administruje,“ uvedl analytik Transparency International Milan Eibl. „Mám podezření, že se to spíše jeví jako účelový konstrukt, kdy sponzoři nebo na ně napojené společnosti získávají jakousi protihodnotu,“ dodal pro veřejnoprávní televizi.
Příkladem takovéto symbiózy může prý být např. aktivita společnosti Actus. Ta pořádá v sídle hlavy státu vánoční nebo velikonoční trhy. První taková akce se konala v roce 2015, kdy už byl Miloš Zeman přes dva roky v úřadě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp