Jak jsme již informovali, herečku Aňu Geislerovou rozhořčilo, že se s firmou innogy, která jí jako dodavatel poslední instance poskytuje plyn, nemůže spojit telefonicky. „Chci, aby mi někdo zvedl telefon! Chci, aby mi někdo vysvětlil, co ta astronomická čísla mají znamenat a proč je mám dát někomu, kdo nemá ani tu slušnost se mnou mluvit?“ požadovala herečka známá například z historického seriálu Božena. Ve firmě měli prý „proškolit pár operátorů“.
Myslíte, že prožijeme Vánoce a Nový rok v lockdownu?Anketa
„Naše zákazníky zvládáme obsluhovat, ale když přijde takováto skutečnost (a není to prvně), ve všech společnostech začnou opravdu alespoň u nás pracovat od recepční až po ředitele do noci 24 hodin, aby všichni byli odbaveni. Popravdě, zlobit se na ty, co zachraňují, je v tomto případě nespravedlivé. Ceny si tyto společnosti nevymýšlí vysoké, naopak se snaží, aby i přes to, že s Vámi nepočítaly při nákupu elektřiny/plynu v minulosti, nabídly tu nejvýhodnější (ač v poměru k stávajícím zákazníkům enormně vysokou),“ pokračovala Neťuková ve vysvětlování.
„Je to jen ukázka toho, že levnější není vždy to nejlepší. Bohemka jela roky nečistou hru, okrádala pod falešnými identitami starší občany o podpisy smluv apod. Vydržte, co můžete, udělejte elektronicky a nečekejte, až doběhne toho půl roku v DPI,“ poradila na závěr.
Ale Geislerová nebyla s odpovědí spokojena, prý je tato odpověď ještě smutnější. „Vy mi vlastně říkáte, že jsem hloupá, že jsem chtěla levný plyn, a teď si mám počkat, až vy mi z milosti nabídnete smlouvu. Ale mě už od vás přišel účet za říjen. Na 24 000,– a můžete mi teda vyčkat vy? Prosím? Vydržíte? Protože já se marně snažím komunikovat. Můžete mi tedy počkat, až si to zjistím, nebo mi napsat na Messenger a můžeme si zavolat? Já možná budu ráda vaším klientem, ale počkejte mi. Já si o tom chci promluvit,“ prosila dotyčnou.
Neťuková kontrovala, že si o herečce nemyslí, že je hloupá. „Jen roky ze všech koutů bylo řečeno, že opravdu toto nejsou komodity, kde je ideální šetřit. Neb to, co jste ušetřila, v případě DPI několikrát ztratíte,“ namítla.
Uvedla, že se dodavatelé snaží být vstřícní, ale nemají pro nové zákazníky nakoupenou elektřinu ani plyn. „Je to objem, který zapříčinil krach celé jedné společnosti. Nemůže nikdo čekat, že to má každá ta společnost ‚ve sklepě‘ uloženo na horší časy,“ řekla.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas