Předlohu nyní posoudí hospodářský výbor. Vláda už dřív doporučila, aby byl odtah dlouhodobě odstavených aut možný i v dalších případech. Jde například o vozidla, jejichž provozovatelům policisté odebrali při vyšetřování nehody osvědčení o registraci kvůli nebezpečné závadě.
Novela, kterou podepsal i končící ministr dopravy Dan Ťok, předpokládá, že vlastník komunikace by provozovatele automobilu nejprve vyzval, aby vozidlo podrobil pravidelné technické prohlídce, nebo je odstavil jinam. Pokud by provozovatel nereagoval, mohl by odstranit vůz na náklady provozovatele až po dvou měsících. Provozovatele by také musel informovat o tom, kde si může automobil vyzvednout. V případě, že by provozovatel o vozidlo nejevil zájem, vlastník komunikace by je mohl vydražit, případně nechat zlikvidovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Je pravda, že chcete zamrazit důchody?
Protože co vím, pro zamrazení vašich platů jste nebyl.
Další články z rubriky

16:48 Na výročí srpna 68 se šíří drtivý obrázek proti prezidentu Pavlovi
Lidé si ve čtvrtek připomínají výročí 21. srpna 1968, kdy došlo ke vpádu vojsk Varšavské smlouvy do …
- 16:11 Pravda o srpnu 1968? Historik vysvětlil, co a proč tvrdí média
- 15:31 „Obludnost.“ Fiala natočil video o opozici. Zle se mu to vrátilo
- 12:52 Ukrajinec, který tlačil Brežněva k okupaci ČSSR. Zapadlý příběh
- 4:44 Ivan Smetana poprvé promluvil o noční scéně
- 9:34 Předvolební atomovka. Vyšla kniha, která demaskuje „miliardu pro Dona Pabla“, „Fialovu kampeličku“ či „Šifru mistra Rakušana“