V médiích a na sociálních sítích se objeví kampaň, která má mladým připomenout, že si senioři zaslouží jejich respekt. Naopak dříve narozené má přesvědčit, že ještě nemusejí patřit do starého železa. Novou kampaň s názvem Máš to za pár rozjíždí Domov Sue Ryder, který tak reaguje na horšící se přístup ke starší generaci a ubývající ochotu jí pomáhat.
Pořadatelé připravují kromě billboardů, spotu a ke kampani speciálně zřízenému webu také internetovou aplikaci, která návštěvníkům umožní „zestárnout“, a tak se lépe vžít do pocitů osob vyššího věku. „Urychlovač stárnutí“ najdou návštěvníci webu spolu s informacemi a kvízu o stárnutí.
Senior se z billboardu ptá, proč s ním už nikdo nepočítá

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih