„Je zapotřebí připomenout, že právě Vít Bárta po nastoupení do funkce ministra dopravy jako první v ČR navrhl revizi dopravních staveb a tím i zastavení rozkrádání desítek miliard korun. A přestože je všeobecně známo, že dopravní stavby jsou v ČR výrazně dražší než v sousedních zemích, strhl se poprask ve firmách, které jsou napojené na „dobře zavedené“ politické strany,“ píše Riedlová Puškašová.
Existuje manuál na likvidaci
„Je veřejným tajemstvím, že existuje „manuál“ na likvidaci těch lidí, kteří chtějí nastolit v ČR pořádek a postupně odstranit klientelizmus a korupci. Díky němu dodnes nejsou dořešeny kauzy a předražené zakázky, ve kterých figurují pánové Drobil, Bém, Řebíček, Vondra, Janoušek, Roman a další,“ pokračuje s tím, že občané ale nejsou slepí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh