Ještě než začala aféra kolem zdražování jízdného a přebarvování vagonů metra a příměstských vlaků, byl současný magistrát kritizován za své rozhodnutí uzavřít část Smetanova nábřeží pro automobily a místo toho povolit majitelům okolních podniků, aby si v nově vydobytém prostoru zřídily zahrádky. Betonové zábrany, které se staly terčem mnoha posměšků a karikatur, pak nahradil narychlo zbudovaný chodník, na který se vrátily stolečky, slunečníky a židle místních podniků. Ale tramvaje okolo stolujících projíždí dál.
To ovšem při návštěvě nevadilo novináři Jiřímu Doležalovi, který si myslí, že by zahrádky měly zůstat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas