Konrád v rozhovoru mimo uvedl, že Česká televize je dle jeho názoru příliš komerční. „Měla by národu vrátit hrdost,“ míní muž, jenž by případné vítězství bral jako vrchol své profesionální dráhy.
A jakou má představu o úkolech veřejnoprávní televize? Vidím je především v systematickém mapování života české společnosti ve všech podobách, v podpoře české kultury nebo v podpoře talentů. Tohle komerční televize dělat nebudou. ČT by měla přestat kopírovat naprogramovaná schémata tzv. soap oper a vrátit se k původní tvorbě s tématy každodenního života, jejichž zpracování má také uměleckou hodnotu. Sledovanosti se dá dosáhnout i jinými než komerčními postupy. Stojí to o něco více, ale proto si médium veřejné služby koncesionáři platí,“ poznamenal Konrád.
Nebyl však pouze kritický, pozitivní kroky po nástupu současného generálního ředitele Petra Dvořáka vnímá především v oblasti PR a image. „Ale image není vše. Pokud se skladbou programů veřejnoprávní a komerční televize neliší, jaký pak má veřejnoprávní médium smysl? Proto ten komerční model, který tam v současné době je, podporovat nechci,“ vrátil se ke kritice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef