Čtenář Pavel Slovák svůj dotaz zakládá na příběhu člověka, kterého elektrárenský gigant ČEZ odmítnutím splátkového kalendáře téměř existenčně zničil. Nebýt právě pomoci ostatních čtenářů Britských listů, kteří neváhali a dotyčného před "likvidační politikou ČEZu" zachránili...
Na dotaz čtenáře rozsáhle odpovídá šéfredaktor serveru Jan Čulík. "Velmi oceňuji, že čtenáři Britských listů dosud vždycky finančně pomohli občanům, kteří se na nás obrátili s prosbou o pomoc v neřešitelné situaci. Přitom z toho mám vždycky špatný pocit, protože si uvědomuji, že jde o náhodné případy z mnoha stovek či tisíc obdobně tragických případů lidí, kteří se na nás neobrátili a jimž bychom v takových počtech nemohli pomoci," píše.
Byl velmi nemile zaskočen, když po pomoci poškozenému muži dorazily do redakce nadávky, že každý má povinnost průběžně sledovat vlastní spotřebu energií a že nemáme pomáhat "lemplovi", který si sám bedlivě nezjistil, že nastavený měsíční poplatek za elektřinu je příliš nízký.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr