A to jsou spolupráce agentury s regiony, marketingové nástroje domácího cestovního ruchu a jejich nové trendy, nová podoba webových stránek CzechTourismu a v neposlední řadě otázka jednotné certifikace turistických informačních center.
„Spolupráce Ústeckého kraje s agenturou Czech Tourism je pro rozvoj cestovního ruchu důležitá. Agentura je nositelem řady projektů, ať už jde o populární gastronomické Czech Specials, EDEN neboli Evropské excelentní destinace, které vyhlašuje Evropská komise, kterou již získalo České Švýcarsko v roce 2009 a ve které Žatecko s produktem Muzejní expozice chmelařství bylo v roce 2011 mezi pěti finalisty,“ uvedl radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch Ústeckého kraje Radek Vonka a dodal:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan