A to jsou spolupráce agentury s regiony, marketingové nástroje domácího cestovního ruchu a jejich nové trendy, nová podoba webových stránek CzechTourismu a v neposlední řadě otázka jednotné certifikace turistických informačních center.
„Spolupráce Ústeckého kraje s agenturou Czech Tourism je pro rozvoj cestovního ruchu důležitá. Agentura je nositelem řady projektů, ať už jde o populární gastronomické Czech Specials, EDEN neboli Evropské excelentní destinace, které vyhlašuje Evropská komise, kterou již získalo České Švýcarsko v roce 2009 a ve které Žatecko s produktem Muzejní expozice chmelařství bylo v roce 2011 mezi pěti finalisty,“ uvedl radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch Ústeckého kraje Radek Vonka a dodal:
„Ztotožňujeme se s marketingovou strategií Czech Tourismu představit Česko jako zemi příběhů. Sami chceme náš kraj prezentovat touto formou, nabídnout cesty za poznáním s příběhem. Jde nám o společnou věc, a to zvýšit počet přenocování zahraničních turistů, udržet je v regionu nabídkou turistických zajímavostí podpořenou kvalitními službami v cestovním ruchu a také přimět domácí klientelu a rezidenty Ústeckého kraje k trávení volného času a dovolených ve čtyřech destinacích Ústeckého kraje.“
Na programu Regionální konference Czech Tourismu bylo dále představení projektu na podporu cestovního ruchu v Ústeckém kraji Brána do Čech včetně jeho marketingových nástrojů a podnětná diskuse.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan