Czech Tourism představil marketingovou kampaň. Více cizinců i domácích

28.06.2012 11:07 | Zprávy

V hotelu Clarion v Ústí nad Labem se konala Regionální konference agentury Czech Tourism se zaměřením na Ústecký kraj. Generální ředitel agentury Rostislav Vondruška představil marketingovou strategii a marketingový plán od roku 2012. V rámci prezentace zazněly příspěvky na často diskutovaná témata.

Czech Tourism představil marketingovou kampaň. Více cizinců i domácích
Foto: Zbyněk Pecák
Popisek: Lidé na farmářských trzích

A to jsou spolupráce agentury s regiony, marketingové nástroje domácího cestovního ruchu a jejich nové trendy, nová podoba webových stránek CzechTourismu a v neposlední řadě otázka jednotné certifikace turistických informačních center.

„Spolupráce Ústeckého kraje s agenturou Czech Tourism je pro rozvoj cestovního ruchu důležitá. Agentura je nositelem řady projektů, ať už jde o populární gastronomické Czech Specials, EDEN neboli Evropské excelentní destinace, které vyhlašuje Evropská komise, kterou již získalo České Švýcarsko v roce 2009 a ve které Žatecko s produktem Muzejní expozice chmelařství bylo v roce 2011 mezi pěti finalisty,“ uvedl radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch Ústeckého kraje Radek Vonka a dodal:

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan