Další průšvih České televize: Penězovod. Skloňováno jméno Milan Chovanec. ČT kope a nadává na Babiše

15.02.2017 6:52

11,7 milionu. Částka, kterou Česká televize věnuje na svoji dobrou pověst. O smlouvě, kterou dostaly tři firmy, informuje dnešní MF Dnes. Česká televize se již včera snažila proti danému textu ohradit prostřednictvím serveru HlídacíPes.org, kde naznačila, že MF Dnes útočí na ČT v zájmu Andreje Babiše.

Další průšvih České televize: Penězovod. Skloňováno jméno Milan Chovanec. ČT kope a nadává na Babiše
Foto: Hans Štembera
Popisek: Česká televize, ilustrační foto

Česká televize v těchto dnech uzavřela smlouvu s trojicí agentur, jež má vylepšovat její obraz v očích veřejnosti. Mezi vybranými agentury je i agentura Bison & Rose, kterou dle MF Dnes spoluvlastní vlivný poradce ministra vnitra Milana Chovance (ČSSD) Miloš Růžička. A právě ČSSD nyní za Českou televizí stojí, kdy například aktivně vystupuje proti novele zákona, kvůli které by Sněmovna nemohla dosazovat radní ČT. Proti České televizi naopak dlouhodobě brojí právě majitel vydavatelství Mafra, pod nějž spadá MF Dnes, Andrej Babiš (ANO) a prezident Miloš Zeman. Jeho mluvčí Jiří Ovčáček se k dnešnímu zjištění MF Dnes již vyjádřil na svém facebookovém profilu.

"ČST Praha nemá ráda pana prezidenta, A. Babiše a D. Trumpa. Některé PR agentury však přímo milionově miluje," rýpl si. 

V celé věci pak figuruje ještě jedno jméno - volebního manažera ČSSD Jana Birkeho, jenž se snaží dosáhnout toho, aby veřejnoprávní smlouvy nemusela Česká televize zveřejňovat v registru smluv. Česká televize prostřednictvím své mluvčí Alžběty Plívové však veškeré souvislostí odmítá. 

Anketa

Máte rádi Českou televizi?

4%
96%
hlasovalo: 12639 lidí

Původní text ZDE.

Odpovědi na otázky MF Dnes v souvislosti s Českou televizí zveřejnil již včera server HlídacíPes.org. Veřejnoprávní televize se tak snažila bránit dopředu. „Činíme tak ve snaze neocitnout se zítra v pozici, kdy bychom museli až zpětně dementovat dezinformační text o České televizi. A to navíc v den, kdy bude Rada České televize rozhodovat o volbě nového generálního ředitele České televize a také o aktuálních stížnostech na zpravodajství,“ uvedla ke kroku Plívová. Mnohé informace se tak ale nyní dočteme pouze zde.

S takto vysokou zakázkou nesdílí radost ani někdejší šéf Rady ČT Milan Uhde. "Peníze koncesionářů by na najímání externích PR agentur sloužit neměly. ČT na to má dostatečný vlastní aparát. Je její právo, aby využívala ten,“ uvedl v této souvislosti. 

"Jde o zakázku, jejímž cílem je zlepšit komunikaci původní tvorby České televize a jejích pořadů primárně na internetu a sociálních sítích. Česká televize nemá v této expertní oblasti vlastní odborné pracovníky a je pro ni neefektivní je dlouhodobě zaměstnávat," vysvětlila mluvčí HlídacímuPsu.

V souvislosti s Českou televizí se pak včera objevil skandál, o němž ParlamentníListy.cz informovaly. A to v souvislosti s tím, že je možné si "v objektivní veřejnoprávní televizi" možné koupit reportáž. Brněnská městská část za ni měla zaplatit přes 120 tisíc korun. A ta se skutečně na webu ČT objevila.

Více ZDE.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: vef

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Putin, to Putin! Sranda z Nory Fridrichové ve StarDance: Vážná slova

20:47 Putin, to Putin! Sranda z Nory Fridrichové ve StarDance: Vážná slova

Moderátorka pořadu 168 hodin České televize Nora Fridrichová vypadla ze zábavného pořadu StarDance h…