Dobeš podle něj neudělal dobře, že svůj odchod odkládal. „Na ministerstvu by mělo být jasno co nejrychleji, aby bylo možné dál fungovat,“ říká dopravní expert, který kdysi rovněž řídil ministerstvo dopravy.
Časté výměny resortů podle něj ministerstvu nesvědčí. „My máme na ministerstvu řadu našich absolventů z dopravní fakulty, a oni nám dělají radost tím, jak svou práci zvládají,“ popisuje. Jenže pak prý přijde nový ministr, přivede si svoje lidi s často zcela odlišnou zkušeností, a ti se musí znovu všechno učit a provoz úřadu tím trpí.
Druhým ožehavým tématem, ke kterému se profesor Moos vyjadřoval, byla výstavba komunikací. Problémy s nedostatky v práci stavebních forem podle něj byly způsobeny i selháním státu. „Stavební dozor ze strany Ředitelství silnic a dálnic nebyl dostatečně důsledný,“ připustil dopravní expert. Nefunkčnost dozoru při výstavbě silnic byla podle něj obecnějším problémem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav