„Záměrně se jedná o zcela nepolitický projekt. Nemáme ambice vytvářet recepty na řešení problémů školství nebo zdravotnictví, nad nimiž se dohadují ostatní politici. Jde nám výhradně o zájmy motoristů, kteří jsou vedením Prahy dlouhodobě šikanováni. Motorismus a automobilismus musí v milionové Praze konečně dostat přednost před cyklisty a zelenými aktivisty,“ říká koordinátor projektu Petr Macinka, který mimo jiné dlouhodobě působí v institutu bývalého prezidenta Václava Klause. Jste pro razantní navýšení výdajů na obranu?
Jízda autem je pro mnohé existenční záležitostí, zatímco jízda na kole je pouhá volnočasová aktivita, uvádí kandidující politická strana. Mezi hlavní priority, které budou MOTORISTÉ SOBĚ na pražském Magistrátu prosazovat, tak patří návrat k víceproudým komunikacím a plošná deinstalace veškerých zbytečných opatření, jimiž současné protimotoristické vedení hlavního města šikanuje pražské řidiče v rámci tzv. zklidňování dopravy.
Anketa
MOTORISTÉ SOBĚ před volbami odmítají spolupráci s ostatními politickými stranami a hnutími, neboť nevěří, že klíčová automobilová témata jsou pro ně skutečnou prioritou. MOTORISTÉ SOBĚ zároveň po volbách a priori odmítají spolupráci se všemi obecně zelenými stranami, zejména s piráty či jakýmkoli subjektem spjatým se jménem Jana Čižinského a jeho současných spolupracovníků.
Dopravu v Praze již dále nemohou řídit lidé, kteří jezdí na kole a vyčítají řidičům, že to oni svou jízdou autem vytváří zácpy. Strana motoristů, která se těší podpoře několika automobilových klubů a spolků, hodlá na podzim do Prahy přivézt rozum na čtyřech, nikoli na dvou kolech.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.