Na to, jak je to se sliby, stačí podle Dalibora Martínka krátký pohled. Chleba se prý rozhodně nebude lámat co se týče DPH ani podpory zaměstnanosti, strany se shodnou. "Na překážku mohou být jen nemilé situace, kdy se do plánů dostanou tvrdé, takříkajíc ideologické výjimky. Jako církevní restituce," píše zástupce šéfredaktora ve svém komentáři pro LN.
"S tím si marketingoví experti nedokáží formulačně poradit. Poučení? Nemotornosti, jako je jasný názor, by se měl ambiciózní politik vyvarovat," pokračuje s nadsázkou Martínek.
Výborný tah mincovny
Autor komentáře se pozastavuje i nad rozhodnutím jablonecké České mincovny vyrazit k 75. narozeninám zpěváka Karla Gotta sérii mincí s jeho podobiznou. Toto rozhodnutí považuje Martínek za chytrý marketingový tah. Vzhledem k tomu, že když se řekne mince, má mnoho lidí dojem něčeho oficiálního, může prý firma razit každý měsíc jinou celebritu a zájem médií bude takřka jistý.
"Možná i proto si mincovna myslí, že může svůj produkt nabízet za dvojnásobnou cenu, než je tržní hodnota kovu, na který slavného zpěváka obtiskne," glosuje zástupce šéfredaktora LN.
Brusel jako hromosvod
Úsměvně pak Martínek komentuje novinky z Bruselu, který prý nyní působí jako hromosvod odvádějící část společenského napětí. "No řekněte, kdo by se nerozčílil nad nařízením, že vysavače mají mít napříště omezený výkon. Jen představa, jak člověk marně šudlá koberec, zvyšuje tlak," píše autor komentáře.
"Nebo záměr, že místo jedenácti litrů vody budeme splachovat šesti litry. Ani si nepředstavovat, jak tohle dopadne. Nevypadají ve světle takových zpráv volební výsledky o něco lépe?" ptá se závěrem Dalibor Martínek.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr