Česká pošta spustila kampaň na podporu festivalu Prague Pride.
„Jsme hrdí na to, že můžeme být strategickým partnerem festivalu Prague Pride, jehož letošním tématem je coming out. Festival se v Praze uskuteční v týdnu od 2. do 8. srpna. Své přesvědčení, že nezáleží na tom, jaký kdo je, ale všichni jsme si rovni, při té příležitosti Pošta podpoří například duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice Online či limitovanou edicí duhového balíku. Duhový balík bude během Prague Pride k dispozici na 400 největších poštách a klienti jej získají při nákupu jiných kartonových obalů. Na vybraných akcích festivalu bude balík rovněž k dispozici,“ oznámil státní podnik na sociálních sítích.
Roman Knap, generální ředitel České pošty, v rozhovoru s moderátorem Martinem Veselovským v internetové televizi DVTV vysvětlil, proč to pošta udělala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.