Nová služba Oneplay má zákazníkům O2 přinést „úplně novou pokročilou zákaznickou zkušenost,“ píše O2 v tiskové zprávě. Služba Oneplay nabízí klientům O2 vedle obsahu, na který již byli zvyklí z dřívějška, také služby poskytované platformou Voyo. Sloučení O2TV a Voyo do značky Oneplay. „Češi čelí v oblasti televizní zábavy nejčastěji těmto problémům: Přepínají mezi různými platformami, zdlouhavě hledají obsah a platí za služby, které plně nevyužívají. Oneplay přichází s řešením, které staví na bohatých zkušenostech Skupiny Nova a O2 – přináší totiž to nejlepší z televize a streamingu na jednom místě,“ zdůvodňuje změnu tuzemský telekomunikační gigant.
Mnoho zákazníků ale změna nepotěšila, jak vyplývá ze stížností na sociálních sítích. Často dochází přesně k tomu, o čem se píše v tiskové zprávě O2. Lidé platí za služby, které plně nevyužívají. „Takže přišlo vyúčtování O2. Na faktuře je v poměrné části naúčtováno Oneplay, které jsme nechtěli a které nešlo dopředu zrušit a které mj. nezrušíte ani v Moje O2 a přes infolinku nemáte šanci se nikam dovolat. Do nebe volající svinstvo,“ postěžoval si uživatel sítě X.
Takže přišlo vyúčtování @O2_CZ. Na faktuře je v poměrné části naúčtováno Oneplay, které jsme nechtěli a které nešlo dopředu zrušit a které mj. nezrušíte ani v Moje O2 a přes infolinku nemáte šanci se nikam dovolat.
Do nebe volající svinstvo...

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Novotný