Gigant vytáčí zákazníky. Konkurence, nebo výprask, píší

Spustit čtení článku

Tato funkce je dostupná jen pro přihlášené uživatele s aktivním předplatným typu Lepší čtení a vyšší. Předplatné i Prémiové body PL můžete získat i zdarma, přečtěte si více v tomto článku.

20.05.2025 16:02 | Monitoring

Telekomunikační operátor O2 se potýká s kritikou od zákazníků. Na vině je změna staré internetové televize O2 v novou službu s názvem Oneplay. Lidem vadí zdražování a služba, kterou v principu nechtějí. Operátora navíc o víkendu postihl masivní celorepublikový výpadek internetu.

Gigant vytáčí zákazníky. Konkurence, nebo výprask, píší
Foto: Karel Šebesta
Popisek: Prodejna O2

 Nová služba Oneplay má zákazníkům O2 přinést „úplně novou pokročilou zákaznickou zkušenost,“  píše O2 v tiskové zprávě. Služba Oneplay nabízí klientům O2 vedle obsahu, na který již byli zvyklí z dřívějška, také služby poskytované platformou Voyo. Sloučení O2TV a Voyo do značky Oneplay. „Češi čelí v oblasti televizní zábavy nejčastěji těmto problémům: Přepínají mezi různými platformami, zdlouhavě hledají obsah a platí za služby, které plně nevyužívají. Oneplay přichází s řešením, které staví na bohatých zkušenostech Skupiny Nova a O2 – přináší totiž to nejlepší z televize a streamingu na jednom místě,“ zdůvodňuje změnu tuzemský telekomunikační gigant. 

Mnoho zákazníků ale změna nepotěšila, jak vyplývá ze stížností na sociálních sítích. Často dochází přesně k tomu, o čem se píše v tiskové zprávě O2. Lidé platí za služby, které plně nevyužívají. „Takže přišlo vyúčtování O2. Na faktuře je v poměrné části naúčtováno Oneplay, které jsme nechtěli a které nešlo dopředu zrušit a které mj. nezrušíte ani v Moje O2 a přes infolinku nemáte šanci se nikam dovolat. Do nebe volající svinstvo,“ postěžoval si uživatel sítě X.

 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Jan Novotný

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Potraviny

Dobrý den, v tomto vašem článku (https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Majerova-Trikolora-Doposud-jsme-zili-v-loupezivem-systemu-781696) mě zaujala poslední věta, kde píšete: ,,Pak se vrhneme na potraviny... Kaufland a spol. se mají na co těšit. " Můžete to prosím rozvést? Co pře...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

To už měla dostat ten řád Holubová. Pavel rozdával, ne bez odezvy

17:50 To už měla dostat ten řád Holubová. Pavel rozdával, ne bez odezvy

Zaslouží si Zdeněk Svěrák Řád bílého lva, nejvyšší existující státní vyznamenání? A zasloužila se An…