Premiér Fiala se omluvil voličům za zvýšení daní. Nevěděl prý, že bude válka. Přijímáte jeho omluvu?Anketa
Mnoho zákazníků ale změna nepotěšila, jak vyplývá ze stížností na sociálních sítích. Často dochází přesně k tomu, o čem se píše v tiskové zprávě O2. Lidé platí za služby, které plně nevyužívají. „Takže přišlo vyúčtování O2. Na faktuře je v poměrné části naúčtováno Oneplay, které jsme nechtěli a které nešlo dopředu zrušit a které mj. nezrušíte ani v Moje O2 a přes infolinku nemáte šanci se nikam dovolat. Do nebe volající svinstvo,“ postěžoval si uživatel sítě X.
Takže přišlo vyúčtování @O2_CZ. Na faktuře je v poměrné části naúčtováno Oneplay, které jsme nechtěli a které nešlo dopředu zrušit a které mj. nezrušíte ani v Moje O2 a přes infolinku nemáte šanci se nikam dovolat.
— Jakub (@_goob_) May 6, 2025
Do nebe volající svinstvo...
„Operátoři si opravdu již dovolují až až. Slušela by jim konkurence anebo pořádný výprask od telekomunikačního úřadu,“ připsal další uživatel. Jiný člověk upozornil, že firma údajně tuto změnu provádí jen u fyzických osob. K firmám má přistupovat jinak. „A teď si ještě představte, že tohle svinstvo si dovolili jen u linek vedených na fyzickou osobu. Úplně stejné VDSL vedené na právnickou osobu bylo zmigrováno na ten zadarmózní tarif ‚oneplay k internetu‘. Ergo, celou tuhle sviňárnu dělají záměrně na ty nejslabší,“ napsal.
Vážíte si politické zkušenosti a moudrosti Miroslavy Němcové?Anketa
Lidé, kteří chtějí změnu vyřídit na infolince, si stěžují na komplikace. „Čekal jsem asi 40 minut s reproduktorem. Potom vyřízeno během 3 minut. Samozřejmě musí být poznat, že tomu rozumite a víte, co chcete, případně nechcete. Ale že to jde jen přes infolinku, osobně nebo dopisem, je opravdu ostuda,“ napsal jeden ze zákazníků. „Já jsem se dovolal jenom díky tomu, že jsem zvolil ‚podvodně‘ reklamaci a opakovaně trval, že chci operátora. 20 minut,“ uvedl jiný zákazník. Když si pracovníkovi infolinky stěžoval na účelové jednání firmy, odpovědí mu prý byl posměch.
„Jsem nasranej úplně stejně, faktura +50 % za služby, který jsem nechtěl a nechci, jsem pevně rozhodnutý to celý zrušit a tuším, že to bude boj s O2 na život a na smrt,“ píše další klient operátora. Dodává, že takových případů budou pravděpodobně desítky tisíc.
O víkendu postihla společnost O2 z hlediska spokojenosti zákazníků další rána. Nedělní odpoledne provázel masivní celorepublikový výpadek internetu, jak uvedla TV Nova. Během výpadku došlo k přetížení zákaznické infolinky a porucha trvala několik hodin. Podle operátora byl již problém vyřešen a většina zákazníků skutečně hlásí fungující službu, podle informací ze serveru Výpadky24 je ale pořád nezanedbatelný počet těch, kterým služby nefungují. Na webu se každou hodinu objevuje několik nových stížností.
Redakce ParlamentníchListů.cz se bude případu služeb operátora O2 dále věnovat. Společnost O2 jsme požádali o vyjádření k nejčastějším otázkám, které uživatele znepokojují.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Novotný