John: Už máme deset procent, véčkaři klikají i z plovárny

11.07.2010 13:27 | Zprávy

Předseda VV Radek John ujistil veřejnost, že stranického referenda, na kterém závisí osud koaliční smlouvy, se už zúčastnilo více než požadovaných deset procent véčkařů. Šéf komunistů Vojtěch Filip označil toto referendum za marketingový podvod.

John: Už máme deset procent, véčkaři klikají i z plovárny

Předseda Věcí veřejných Radek John v pořadu Otázky Václava Moravce rozehnal obavy, že koaliční projekt padne kvůli neúčasti véčkařů v referendu Věcí veřejných o koaliční smlouvě, které v sobotu na druhý pokus strana spustila. 

„Novináři naše technické problémy, které způsobily posunutí hlasování, označili za výborný marketingový tah, který měl přitáhnout pozornost véčkařů k referendu. Tak to ale nebylo. Koalice jednala příliš rychle, my jsme šli do extremního zabezpečení, aby bylo referendum nedotknutelné, proto ty problémy. Nyní už ale vše běží v pořádku a mám už i informaci o tom, že deset procent už odhlasovalo, takže je to v pohodě," uvedl šéf VV John.

V marketingu jsme byli vždycky dobří, pochválil se John

Nezapomněl ale připomenout, že marketing je silnou stránkou Věcí veřejných. „V marketingu jsme byli vždycky dobří. Měli jsme ho skvělý, narozdíl od ČSSD nás to nestálo tolik peněz a byl účinnější," pochválil se John.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mab

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Bartošovy dredy, Fialovy brýle a indoktrinace Bruselem. Hoffman o mladých voličích

19:42 Bartošovy dredy, Fialovy brýle a indoktrinace Bruselem. Hoffman o mladých voličích

POHLED IVANA HOFFMANA Budoucnost je pro mnohé oblíbeným volebním heslem a mladí lidé jsou jejím atra…