Hudeček na svém webu prohlašuje, že by veřejné prostory měly sloužit především obyvatelům Prahy. Podle primátora jsou ale často uzurpovány automobilovou dopravou a podřizovány komerčním zájmům.
Hudeček neshledává závadné nechat se dovézt do míst, kam běžný občan nesmí vjet
„Nicméně nechat se přivézt služebním vozidlem do míst, kam nejen že běžný občan nesmí vjet, ale dokonce dostane pokutu od policistů a strážníků hlídkujících tam v režimu 24/7, mu závadné nepřipadlo a veřejný prostor uzurpovaný auty musel na chvíli stranou,“ podotýká server D-Fens.
Heslo „Praha pro lidi“ tak podle Hudečka může znít spíše „Praha pro naše lidi“.
Není to kamufláž pro vybudování infrastruktury pro VIP?
D-Fens poukazuje na to, že z pozice nejvyššího městského voleného představitele se snadno podporují zákazy a omezení, když se jeho samotného netýkají. „Přemýšlel jsem o tom, co je skutečným důvodem k tomu, že ten člověk tak okázale ignoruje zákazy, omezování a represi, kterou sám spoluzavedl a podporuje,“ zamýšlí se autor článku „Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!“.
Blog D-Fens se zamýšlí nad tím, jestli zklidňování dopravy v Praze není náhodou jen kamufláž pro skryté budování vyhrazené infrastruktury pro VIP. Hudeček například spolu s aktivisty usiluje o uzavření Smetanova nábřeží.
Milí soudruzi, budeme mít privátní kousek Prahy jen pro sebe
Možná se z tohoto prostoru stane speciální plocha pro politiky pražského magistrátu. „Je k tomu takříkajíc geograficky předurčena. Vystavíme si soudruzi povolenky a budeme mít privátní kousek Prahy jen pro sebe. Aktivistům, užitečným idiotům, poděkujeme za jejich iniciativu, přiklepneme nějaké ty granty a dotace a přimhouříme oko, pokud půjde o zašantročené veřejné sbírky,“ zakončuje svou vizi D-Fens.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe