Uzavírka sestává z toho, že zhruba na 200metrovém úseku se objevily předzahrádky a došlo k oživení jinak dopravně vytížené trasy. „Na Smetanově nábřeží tvoří individuální automobilová doprava menšinových 15 procent, chodců je zde 52 procent. Od roku 2009 se zde jejich počet skoro zpětinásobil. Místo se dá snadno objet a nepředpokládáme zásadní komplikace. Dopravní situaci budeme nepřetržitě monitorovat sčítači,“ uvedl k tomu náměstek pro dopravu Adam Scheinherr (Praha sobě).
Projekt, který má běžet do konce léta, se však nelíbí části magistrátní koalice z TOP 09 a KDU-ČSL. „Naší jedinou podmínkou je projednání s Prahou 1, jelikož všechny procesy ve městě se takto standardně řeší,“ řekl k tomu náměstek primátora pro územní rozvoj Petr Hlaváček z topky.
Podle Jiřího Pospíšila z TOP 09 by se pak na omezení měly dohodnout všechny tři subjekty pražské koalice. „Obávám se, že takovýto zbrklý krok může vést k dopravnímu kolapsu v centru,“ uvedl.
Novinku na Smetanově nábřeží pak na svém twitterovém profilu okomentoval také zastupitel z Prahy 6 Petr Ayeboua. „Nová pražská kavárna?“ poznamenal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef