V pořadu dostal ze záznamu slovo také Martin Borovka, předseda představenstva firmy Eurovia CS, která dotčené mosty stavěla. Jeho názor je, že za špatný stav mostů může technické řešení, které požadovalo ŘSD, a to by proto mělo nést náklady. Zmínil také to, že zřejmě není náhodou, že se problematická kvalita D47 začne medializovat vždy před volbami. Václav Moravec k tomu dodal, že exministr dopravy Zdeněk Žák dva dny před volbami tvrdil, že může část dálnice D47 zbourat.
Firma byla vyzvána k jednání, její zástupci ale nepřišli
Prachař k celé věci mimo jiné uvedl, že Ministerstvo dopravy vyzvalo Eurovii CS k jednání, firma se ale na jednání nedostavila. Stanjura navrhl, že pokud si je stát a ŘSD jisto, že zmíněné dva mosty jsou opravdu ve špatném stavu, může je nechat opravit a náklady s opravou může následně po zhotoviteli vymáhat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam