Zúžení vozovky dálnice na 21,5 metru by také znamenalo v úseku Bošov – Karlovy Vary snížení maximální povolené rychlosti na 110 kilometrů v hodině. „Jde o nebezpečný úsek silnice, proto by podle nás měl být postaven v klasické šíři dálnice 25,5 metru a s maximální rychlostí 130 kilometrů v hodině,“ argumentovala před časem hejtmanka kraje Mračková Vildumetzová.
S klasickou šířkou dálnice 25,5 metru počítala i původní studie vlivu na životní prostředí. I o to se opírala argumentace kraje proti plánu na zúžení dálnice. Ministerstvo ale oponovalo, že je v místě slabší provoz a že by se uspořilo při stavbě.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Proč jste se změnami ve financování neziskovek nepřišli sami už dřív?
Podle mě je dobře, že to někdo konečně začíná řešit. Protože neziskovky rostou jak houby po dešti a mnohé podle mě vůbec lidem nepomáhají ba naopak jim svým aktivismem škodí. Jak to vidíte vy?
Další články z rubriky
20:15 Holec nevěřil svým uším. Pavlův projev při jmenování Babiše ho nadzvedl
Česko má po dlouhé době znovu českého premiéra. Kontrast mezi Andrejem Babišem a Petrem Pavlem přito…
- 13:21 Demonstrantům proti Turkovi museli předem určit, co mají křičet
- 15:41 Prymula označil Čechy za čuníky a zle se mu to vrátilo
- 9:25 Po jmenování Babiše padlo, kdo platí Petra Pavla
- 4:46 Bonzáctví proti vlastní zemi. Lipavský prý těžce nese konec
- 8:17 90 miliard korun. Tolik má Česko ručit za Ukrajinu



