Zúžení vozovky dálnice na 21,5 metru by také znamenalo v úseku Bošov – Karlovy Vary snížení maximální povolené rychlosti na 110 kilometrů v hodině. „Jde o nebezpečný úsek silnice, proto by podle nás měl být postaven v klasické šíři dálnice 25,5 metru a s maximální rychlostí 130 kilometrů v hodině,“ argumentovala před časem hejtmanka kraje Mračková Vildumetzová.
S klasickou šířkou dálnice 25,5 metru počítala i původní studie vlivu na životní prostředí. I o to se opírala argumentace kraje proti plánu na zúžení dálnice. Ministerstvo ale oponovalo, že je v místě slabší provoz a že by se uspořilo při stavbě.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Reparace
Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?
Další články z rubriky
17:23 Fiala pod rudou vlajkou s hvězdou. Zahradil o škodách po Lipavském
Za výkon zahraniční politiky je zodpovědná vláda, nikoliv prezident ani Senát, upozorňuje Jan Zahrad…
- 20:15 Trump? K večírkům u prasáka Epsteina zaznívá jiné prezidentské jméno
- 9:07 Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“
- 4:46 Volal Merz? Putine, válka se nevyplatí. Dramatické odpoledne v Bruselu
- 8:23 Kolaborant Babiš, zuří Miroslava Němcová. A vytáhla kriminál
- 19:48 Nad cenou boršče a chleba ve Varech se i Rusům protočí panenky




