Zúžení vozovky dálnice na 21,5 metru by také znamenalo v úseku Bošov – Karlovy Vary snížení maximální povolené rychlosti na 110 kilometrů v hodině. „Jde o nebezpečný úsek silnice, proto by podle nás měl být postaven v klasické šíři dálnice 25,5 metru a s maximální rychlostí 130 kilometrů v hodině,“ argumentovala před časem hejtmanka kraje Mračková Vildumetzová.
S klasickou šířkou dálnice 25,5 metru počítala i původní studie vlivu na životní prostředí. I o to se opírala argumentace kraje proti plánu na zúžení dálnice. Ministerstvo ale oponovalo, že je v místě slabší provoz a že by se uspořilo při stavbě.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Národní třída 17. listopad
Dobrý den, jak vysvětlíte, že na jednu stranu propagujete přímou demokracii a pak nejdete ani na Národní třídu uctít památku událostí, které vedly k tomu, že tu demokracii máme?
Další články z rubriky
12:34 Fialova garda nejvěrnějších odmítá předat moc v Česku
Vláda kreatur, fašistů, komunistů, normální člověk ji musí odmítnout. Podobná slova se nyní ozývají …
- 8:10 Žádný mír, bojuje se dál. Evropani zase házejí vidle
- 12:43 Hřibovo řešení Stanjurovy sekery: Tak Babiš vrátí dotace a bude na školství
- 6:47 „Vlasy mi vstávaly hrůzou“. Vyskočil 17. listopadu raději odjíždí z Prahy
- 15:21 Zdechovský proti Davidovi s Dostálem: Zajděte mezi skutečně inteligentní lidi, padla rada
- 13:15 Evropa se bojí, že se Trump opravdu vykašle na Ukrajinu




