Zúžení vozovky dálnice na 21,5 metru by také znamenalo v úseku Bošov – Karlovy Vary snížení maximální povolené rychlosti na 110 kilometrů v hodině. „Jde o nebezpečný úsek silnice, proto by podle nás měl být postaven v klasické šíři dálnice 25,5 metru a s maximální rychlostí 130 kilometrů v hodině,“ argumentovala před časem hejtmanka kraje Mračková Vildumetzová.
S klasickou šířkou dálnice 25,5 metru počítala i původní studie vlivu na životní prostředí. I o to se opírala argumentace kraje proti plánu na zúžení dálnice. Ministerstvo ale oponovalo, že je v místě slabší provoz a že by se uspořilo při stavbě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Opravdu potřebujeme migranty?
Řada politiků včetně vás tvrdí, že ano, protože Evropa stárne a chybí pracovní síla. Ale není to chyba vás politiků, že jste neudělali více pro vyšší porodnost? A s tou prací není spíš problém v tom, že firmy hledají levnou pracovní sílu, že kdyby platili v ČR určitě více, že by nebyl nedostatek záj...
Další články z rubriky
21:17 Jak se množí liberálové?
KOMENTÁŘ KARLA ŠEBESTY Nebude se množit, to je jenom dobře. Podobné reakce se nacházejí u mnoha vide…
- 21:12 EU páchá sebevraždu. Otočíme kormidlo, slibuje Vondráček
- 19:25 Citlivé info o synovi Danuše Nerudové. Smí se to? Rozhořel se boj
- 18:52 Okradení občanů. Vydělají spekulanti a stát. Pikora vysvětlil emisní povolenky
- 18:38 Zbrojaři na prvním místě. Rodiny až na druhé koleji, kritizuje Konečná
- 17:46 Senioři v energetické bídě. Stydí se říct si o pomoc. Hrůzný stav v Česku