Leo Express spustil loni na podzim provoz na trati Praha – Ostrava. Celkově mu jízdné vyneslo 7,64 milionu korun, ztráta však činí 85,6 milionu. Generální ředitel Leoš Novotný je ale prý spokojený.
„Úspěšně jsme zvládli počáteční fáze našeho projektu, všechny soupravy jsme nasadili do provozu v rekordně krátké době, prosadili jsme se s konceptem tzv. plovoucích cen, stabilizovali jsme personální obsazení a cestující se k nám díky své rostoucí spokojenosti vracejí,“ uvedl pro Novinky.cz.
Výsledky loňského roku prý odpovídají faktu, že firma byla novým subjektem na trhu. „Letošní rok plánujeme bez ztráty,“ ujišťuje ředitel Leo Expressu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan