„Jde o hodně, nic nemáme jisté. Konkurence je velká a často se sníží i ke lžím a podrazům. My touto cestou ale nepůjdeme,“ uvádí v něm. Prioritní témata pro závěr kampaně, která se objeví na nových billboardech, strana podle něj vybrala na základě zkušeností a průzkumů.
Kromě tradičních témat posilování podpory rodin s dětmi a kvalitních potravin se lidovci zaměří na dostupné bydlení zejména pro mladé rodiny a seniory. Dostupný byt by si podle lidoveckého plánu mohli pořídit díky přestavbě nevyužívaných obecních budov, případně užití volných obecních pozemků a díky levným půjčkám od státu a z peněz EU. „Mladé rodiny a senioři pro nás nejsou sociální případy, ctíme jejich důstojnost a oceňujeme jejich význam pro společnost,“ uvedl Bělobrádek s odkazem na zákon o sociálním bydlení, který přes snahu ČSSD sněmovna neodsouhlasila.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp