"Není to ani tak o programu, který je dobrý, ale o tom vytvořit potřebnou auru, prodat program tak, aby byl srozumitelný, a zajistit, aby ho prodávali lidé, kteří mají schopnost veřejnost oslovit," uvedl na tiskové konferenci člen vedení pražských lidovců Marián Hošek.
Při poslední volbách totiž KDU-ČSL ztratila výrazný počet voličů, kteří přešli k Věcem veřejným a TOP 09. Do sněmovny se nedostala kvůli zisku 4,39 procenta hlasů. Lidovci nyní doufají v jejich návrat. "Voliči nám ubyli především k TOP 09 a VV, ale odnikud nepřibyli jiní, zejména v Praze, protože tam tyto strany byly nejvíce na vzestupu," míní Hošek.
Lidovci si proto chtějí vylepšit „politický marketing“. Pomáhá jim k tomu i rozpad VV a klesající popularita vládních stran.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan