Média o mě málo mluví a voliči si myslí, že jsem pořád v ČSSD, stěžuje si Paroubek

20.03.2012 17:53 | Zprávy
autor: pal

Větší pozornost voličů si přeje nová strana Jiřího Paroubka Národní socialisté – levice 21. století. Partaj chystá v nejbližších dnech reklamní kampaň v médiích, na billboardech a na internetu. Od kampaně, do níž investuje řádově miliony korun, si Paroubkova strana slibuje větší pozornost voličů.

Média o mě málo mluví a voliči si myslí, že jsem pořád v ČSSD, stěžuje si Paroubek
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jiří Paroubek se postavil do čela strany LEV 21

Jiří Paroubek musí řešit především dva problémy. Tím prvním je, že si jej stále velká část voličů spojuje s ČSSD. V této straně však již Jiří Paroubek nepůsobí.

Druhým problémem, na který si Jiří Paroubek stěžuje, je nedostatečný zájem médií o jeho novou stranu. Kampaň je podle něj reakcí i na to, že se zatím LEV 21 v médiích málo prosazuje. „Pokud to nejde obvyklým způsobem, jak by to mělo jít, tak to půjde formou inzerce,“ řekl po Tyden.cz Paroubek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Trafiky

V čem je rozdíl jestli tato vláda zřídí ministerstvo pro sport a tím, když vy jste zřizovali hned několik nových ministerstev? Nebo uznáte, že taky nešlo o nic jiného než o politickou trafiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vánoční Ivan Hoffman: Jednou za rok máme vzácnou příležitost zmlknout

14:00 Vánoční Ivan Hoffman: Jednou za rok máme vzácnou příležitost zmlknout

Po celý rok máme všichni potřebu se k něčemu vyjadřovat, o Vánocích nám tedy Ivan Hoffman přeje hlav…