Média o mě málo mluví a voliči si myslí, že jsem pořád v ČSSD, stěžuje si Paroubek

20.03.2012 17:53 | Zprávy

Větší pozornost voličů si přeje nová strana Jiřího Paroubka Národní socialisté – levice 21. století. Partaj chystá v nejbližších dnech reklamní kampaň v médiích, na billboardech a na internetu. Od kampaně, do níž investuje řádově miliony korun, si Paroubkova strana slibuje větší pozornost voličů.

Média o mě málo mluví a voliči si myslí, že jsem pořád v ČSSD, stěžuje si Paroubek
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jiří Paroubek se postavil do čela strany LEV 21

Jiří Paroubek musí řešit především dva problémy. Tím prvním je, že si jej stále velká část voličů spojuje s ČSSD. V této straně však již Jiří Paroubek nepůsobí.

Druhým problémem, na který si Jiří Paroubek stěžuje, je nedostatečný zájem médií o jeho novou stranu. Kampaň je podle něj reakcí i na to, že se zatím LEV 21 v médiích málo prosazuje. „Pokud to nejde obvyklým způsobem, jak by to mělo jít, tak to půjde formou inzerce,“ řekl po Tyden.cz Paroubek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: pal



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dostanou Češi rozum až v zákopech? Petr Cibulka varuje

14:20 Dostanou Češi rozum až v zákopech? Petr Cibulka varuje

Všechno diriguje Moskva. Její elity – tajné služby KGB a GRU – nás vědomě vedou ke třetí světové vál…