Ředitelství silnic a dálnic pokračuje v modernizaci středových svodidel v km 30,9 – 47,5 dálnice D5. Modernizace byla zahájena v polovině dubna a na navazující druhou etapu v km 41,400 – 47,600 by se tak práce měly přesunout 10.7. 2021.
Zásadní práce spočívají v demontáži stávajících svodidel středového dělícího pásu (SDP) a jejich nahrazením novými ocelovými oboustrannými svodidly svodnicového typu s úrovní zadržení H3.
Aktuálně probíhá první etapa, v rámci níž se pracuje v km 30,150 – 41,600. V tomto více jak 11 km dlouhém úseku probíhá čištění středového dělícího pásu od náletů, výměna zeminy SDP a její profilace, původní svodidla jsou nahrazována novými. Po odstranění starých svodidel vybuduje jedna pracovní četa přibližně 250 metrů nových svodidel za den.
V rámci první etapy se pracuje také na sedmi nových přejezdech. V současné době jsou provedeny jejich výkopy v délkách 120-135 metrů s položenou drenáží pro jejich odvodnění. Čeká se na lepší počasí, aby mohlo dojít k jejich postupnému zasypávání a hutnění.
Pozitivní je podle ŘSD i situace, pokud jde o provoz v takto dlouhém omezení. V obou jízdních pásech se jezdí v režimu 2+2 provizorní jízdní pruhy bez zásadních komplikacích.
Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.