Pokud by stát vyhlásil technologicky neutrální soutěž na výběr mýta, Česku by hrozila škoda až deset miliard korun. „Máme právní posudek, že pokud nedodržíme dodatek smlouvy se společností Kapsch, mohla by vymáhat až dvě miliardy,“ řekl listu ministr dopravy. Ve vybudovaných mýtných branách má Česko uloženo 6,5 miliardy, další 1,2 miliardy představují palubní jednotky OBU, které mají řidiči ve vozech.
Podle Ťoka dodatek říká, že Kapsch může realizovat všechny zakázky na výstavbu mýtných bran, které mají stavební povolení do konce roku 2017. „Stavět tedy bude moct mýtné brány až do let 2021–2022,“ uvedl Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam