Ministr školství Petr Fiala představil desatero kroků, které mají vést ke zlepšení situace v našem vzdělávacím systému. Plán nazvaný "Dvakrát pět kroků" - tedy pět kroků pro školy vysoké a pět kroků pro školy ostatní, v úterním Hyde parku České televize ocenil i Tomáš Feřtek, byť hned v úvodu pořadu vyjádřil určitou pochybnost, že se současnému ministrovi podaří splnit všech deset kroků.
Přílišný důraz na maturitu
Základní školy by podle Feřteka měly všechny vzdělávat v zásadě stejně a to v tom smyslu, že žáky naučí např. komunikovat. Jakou cestou k tomuto zadání dospějí, už je ale na každé škole zvlášť. Ohledně středních škol konzultant poukázal na to, že česká společnost možná až příliš zbožšťuje maturitu, mezi střední školy přitom počítáme i učiliště, která také mají ve vzdělávacím systému své místo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp