Nebuťe přip***aní, hlaste cizince! Srážka s blbcem kvůli burkinám. Byznys s hidžábem... Tři „menšinové“ perly

08.08.2017 7:21

K pozdvižení došlo v minulých dnech v ulicích Hodonína. Městský zastupitel zde zavolal strážníky na kolemjdoucí cizince. Vřavu pak způsobily také burkiny na pražském koupališti Šutka.

Nebuťe přip***aní, hlaste cizince! Srážka s blbcem kvůli burkinám. Byznys s hidžábem... Tři „menšinové“ perly
Foto: Archiv
Popisek: Ženy v burkinách

„Co tu děláte, jste muslimové?“ začal křičet na cizince v ulicích Hodonína bývalý místostarosta města Roman Sedlačík. Požadoval, aby muži zákona prověřili jejich totožnost, píší Lidovky.cz. Šlo o cizince tmavé pleti. Zastupitel prý jednal ze strachu o rodinu, na sociální síti pak vyzval ostatní, aby ho napodobili. „Nebuťe přip***aní, využijte svého práva a využijte toho, že máme městskou i státní policiii, která má přeci pomáhat a chránit,“ uvedl. 

Sedlačík, jenž kandiduje do Sněmovny za stranu Řád národa, pak mimo jiné uvedl, že mu přišlo divné, že mu muž sdělil, že je původem z Nigérie, ale přijel z Německa. „Nechápu lidi, kteří si jich nevšímají a pomalu si zvykají,“ uvedl. 

Jak však uvedl ředitel hodonínské městské policie Jindřich Vašíšek, požadavek na legitimování cizinců byl neodůvodněný a nelze jej opřít o žádný zákon. 

Původní text ZDE

Server Forum24.cz si pak všímá problému aquacentra Šutka v Praze, které se dočkalo nenávistných komentářů za to, že umožnilo návštěvu ženě v burkinách. „Nejhorší je srážka s blbcem. A zde jich je, zdá se, požehnaně. A ne, můj příspěvek opravdu není o islámu nebo o burkinách. Je o chování a výrazech ,Slušnočechů‘. Adminovi této stránky patří uznání a přeji pevné nervy,“ všímá si však server také komentáře podporujícícho aquacentrum. 

Původní text ZDE.

Server Aktuálně.cz si pak všímá toho, že módní značky si oblíbily hidžáb. Mladé muslimky jsou totiž podle nich dobré pro byznys. Prodyšný hidžáb pro sport tak nedávno představila společnost Nike. Jak server podotýká, hidžáb se nyní mnohem častěji objevuje i v reklamních kampaních populárních oděvních firem, například Gap nebo H&M. 

„Je to obrovský trh,“ podotkla Šelína Džanmohamedová, viceprezidentka společnosti Ogilvy Noir s tím, že mladé muslimky mají o značkách neuvěřitelný přehled a rády utrácejí. 

Původní text ZDE

  

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: vef

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Mluvčí elfů: Když mluví o svobodě Volný, není to, jako když o ní mluvil Václav Havel. Diskutovat může jen seriózní partner

18:48 Mluvčí elfů: Když mluví o svobodě Volný, není to, jako když o ní mluvil Václav Havel. Diskutovat může jen seriózní partner

Společnost pro obranu svobody projevu (SOSP) má nového nepřítele – internetovou skupinku tzv. Českýc…