„Nechcete to letos třeba zkusit jinak? Ať jsou pak ty Vánoce lehčí,“ ptá se tzv. influencerka Lucie Zelinková v závěru videa, které je digitální vánoční kampaní Komerční banky upozorňující na neekologické chování lidí o svátcích. V Česku se podle jejích informaci na Vánoce spotřebuje asi 18.000 tun kaprů, což prý „odpovídá uhlíkové stopě o přibližně 32.000 tunách CO2“.
„O kaprech a blbkách“ – tak nazval Konvička svůj komentář, v němž počínání influencerky a jedné z největších českých bank reflektuje. „Je to zdánlivě kravina, ale je z ní vidět, že jako společnost zasloužíme atomovkou přes čumák – a pak pro jistotu ještě jednou,“ dodává docent.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.