Nejsou billboardy. Rychlé volby zkomplikovaly stranám inzerci

14.09.2013 6:40 | Zprávy

Politické strany mají problém. Ukázalo se, že nepočítaly s předčasnými volbami a nerezervovaly si dostatečně včas prostor pro své billboardy. Většinu ploch si již na jaře koupily firmy, které se snaží upozornit na podzimní slevy. Na politické strany zbyla jen neatraktivní místa u okresních silnic. Výjimkou je strana ANO Andreje Babiše, který si koupil plochy dlouho dopředu. Zprávu přináší MF Dnes.

Nejsou billboardy. Rychlé volby zkomplikovaly stranám inzerci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Reklamní kampaň ČSSD

Miliardář Andrej Babiš má přibližně sedm stovek billboardů. Ostatní strany na tom ale zdaleka tak dobře nejsou. Zbývají na ně jen málo viditelné prostory. Předseda KDU-ČSL k tomu navíc dodává, že, pokud už se nějaká volná plocha na billboard objeví, bývá dost drahá. Reklamní agentury totiž s vyšší poptávkou zvedly ceny.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Mgr. Michaela Šebelová byl položen dotaz

Polarizace společnosti

Dobrý den, nemáte pocit, že za polarizaci společnosti můžete všichni politici? Dokonce bych řekl, že vy i víc, že vy jste ti, co vykopali obrovské příkopy, které nejste ochotni zakopat - viz třeba to, že jste se ani nepokusili jednat o vládě třeba s ANO a ti, kteří volí někoho jiného shazujete a naz...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Prohráli jste volby a nesmířili se s tím.“ Zdeněk Pohlreich se vzepřel

8:00 „Prohráli jste volby a nesmířili se s tím.“ Zdeněk Pohlreich se vzepřel

Restauratér Zdeněk Pohlreich před volbami proslul svým prohlášením, že volit nepůjde. Stále si trvá …